24 septembrie 2010

Evenimentele saptamanii!


By on 9/24/2010 08:41:00 p.m.

Andone vs suporterii dinamovisti
Ioan Andone : "Nu am nici o divergenţă cu domnul Borcea sau domnul Badea. Obiectivul meu a fost reformarea echipei, nu cîştigarea campionatului.
Este o problemă gravă cu fanii şi trebuie să facem orice pentru a îi aduce la stadion. Suporterul dinamovist este foarte pretenţios. Sînt convins că la Urziceni vom avea o galerie frumoasă.
Vreau să iau titlul cu Dinamo, nu plec nicăieri!
U Cluj 1-1 CFR Cluj
Univeristatea Cluj a terminat la egalitate, scor 1-1, partida disputata pe terenul din Alba Iulia cu rivala de la CFR Cluj. Claudiu Niculescu a deschis scorul direct din lovitura libera, iar Lacina Traore a egalat, tot in urma unei faze fixe. Ambele goluri au fost marcate in prima repriza.
MM e noul presedinte al Vasluiului

"Am ales Vasluiul pentru ca imi doream foarte mult sa ma intorc. Am urmarit sa iau o pauza lunga, dar imi lipsea ceva. Am avut multe oferte, dar am ales-o pe cea venita in cel de-al 12-lea ceas. Nu se putea refuza! Aici se poate performanta, putem sa realizam impreuna ceea ce Adrian Porumboiu si-a dorit de cand a intrat in fotbal. Ne propunem titlul, dar nu stiu daca se poate anul acesta", a spus Mihai Stoica la Digi Sport.

0 japkomentarii:

Trimiteți un comentariu

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com