10 ianuarie 2009

POEZII,CULTURA,PROZA.....


By on 1/10/2009 10:43:00 p.m.

1.Marine, Marine, m-as fute cu tine
Hai siktir marine, c-am glumit cu tine

2.Pentr-o sticla de Martini
M-ai lasat sa-ti vad bikinii
Pentru sticla de Vermut
M-ai lasat ca sa te fut

3.Maria, fetita mea
Nu mai da din cur asa
Nebunatica cum esti
S-ar putea sa mi-o belesti

4.Doua babe cracanate
Faceau scoala de karate
Ca sa-nvete o figura
Cum sa stea in cap de pula

5.-Ce faci mosule-n tarina?
-Ma caznesc sa fut o rima
Si de mult ce m-am caznit
Pizda rimii n-am gasit

6.Iese popa din Altar
Cu pula facuta par
Preoteasa cum il vede
Drept la pula se repede

7.-Ia fa mina de pe pula
Ca-ti dau una peste gura
-Poti sa-mi dai si peste nas
Eu de pula nu ma las

8.Fata popii cea mai mica
Si-a bagat in cur supica
Si-acum baga degetelul
Ca sa scoata castronelul

9.Mi-a zis mam'mare
Sa ma frec cu sare
Daca nu mi-o trece
Sa ma frec cu zece

0 japkomentarii:

Trimiteți un comentariu

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com