6 ianuarie 2009

Vasile Turcu, "bisnitar, boschetar, hot, mic si pricajit".


By on 1/06/2009 03:46:00 p.m.

Familia Adams varianta Cocoshatii de Deal - Vasile Turcu si a lui familie de boscheti

O familie fericita, turcu si cei 5 boschetari.

Fosta iubita a lui Turcu mai spune ca ar fi putut ajunge sotia acestuia, dar ca actualul actionar nu a avut acte pentru oficializarea relatiei:

“Nu am oficializat relatia noastra pentru ca el nu avea acte de identitate. A aruncat buletinul pentru ca avea probleme cu Politia. Insa eram ca o familie”, a mai spus Nina Toader
Vasile Turcu alaturi de boschetara lui,un copil din cocaluri si un cal de la lautari.

Turcu este numit boschetar, mic, pricajit si hot de fosta concubina:

Eu venisem cu o prietena, de la Buzau, la Bucuresti. Intr-o zi, ne-am dus la cinematograf. Bilete se mai gaseau doar la bisnitari. Am cumparat de la unul mic si pricajit si, dupa ce am iesit din sala, nu am mai scapat de bisnitar
“I-am cedat si am devenit iubita lui. Da, Vasile era bisnitar. Nu puteam sa-l parasesc ca ma ameninta ca ma bate, ca ma omoara. El era un boschetar, nu-i placea munca, nu mi-a adus niciodata o floare, nu avea bani si imi fura tot timpul din casa

0 japkomentarii:

Trimiteți un comentariu

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com