27 februarie 2009

Tara noastrã-i o mãndrie , e plina de mândãrie....


By on 2/27/2009 04:02:00 p.m.

Rasfoind presa sportiva aflam chestii foarte interesante
Pe blogul lu Radu Banciu de exemplu gasim o poezie despre tara. Pe cat de comica pe atat de dramatica.

Ţara mea e o livadă fără pomi fructiferi
Ţara mea e o junglă cu pantere şi lei
Ţara mea e marea cu albastru de metil
Ţara mea e gaşca hoţilor în exil

Ţara mea e ultimul CAP
În ţara mea se moare din te miri ce
Ţara mea e un monstru de cherestea
În ţara mea încă te simţi lichea

Ţara mea e o blondă vopsită în curu gol
Ţara mea e o lungă partidă de viol
Ţara mea oferă şpăgi mănoase
Ţara mea la babaroase

Ţara mea e un album cu secvenţe mişcate
Ţara mea e o pledoarie pentru evenimente trucate
Ţara mea e o cârciumă la drumul mare
Ţara mea e o neîntreruptă aşteptare

În ţara mea sportul e o afacere cu patru clase
Cei ce-l conduc sunt lemn Tănase
În ţara mea fotbalul e o uriaşă escrocherie
Valurile lui degajă euforie.

( link )

Intr-o alta ordine de idei se pare ca CFR Cluj a interzis intrarea cu semintze pe stadionul din Gruia =)).

Conducerea clubului CFR Cluj a decis, vineri, interzicerea consumului de seminţe în stadionul Dr. Constantin Rădulescu, demers efectuat pentru ca arena din Gruia să devină “din toatele punctele de vedere una europeană”, informează site-ul oficial al ardelenilor.

0 japkomentarii:

Trimiteți un comentariu

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com