13 august 2013

Hamza si-a luat cateva bastârci de la primarul cu nume de leguma , Radu Mazare!


By on 8/13/2013 05:42:00 p.m.

Luni seara , derbedeul Radu Mazare a fost in centrul unui conflict cu jucatorul Petrolului Ploiesti ,Younes Hamza. Guvernatorul mafiei  , Mazare , i-a aplicat cateva bastarci atacantului ,care spune primarul  "Fotbalistul era să dea cu skijetul peste mine şi apoi m-a înjurat în româneşte"!

 "Ştiţi ce înseamnă să te dai cu kite-ul? Stai pe o placă şi eşti tras de o parapantă şi nu poţi să mergi decât în faţă şi în spate, eşti foarte vulnerabil. Eu eram în largul mării.  M-am dat în toată lumea cu zmeul pe apă şi nu am păţit ce am păţit astăzi pe apă. Problema este că omul era foarte agresiv. Eu nu mă pricep la fotbal, nu ştiu dacă e bun sau nu, dar când iei un bolid de 200 de cai sub fund şi alergi cu 100 de kilometrii la oră pe apă, ar trebui să ştii şi să ai grijă ce faci, că de aceea tot dau la ştiri că se ciocnesc între ei şi calcă oameni pe cap. Peste mine era să dea cu jetul şi după aceea a început să mă înjure în româneşte şi venea cu jetul să mă lovească. Foarte agresiv domnul fotbalist. Probabil că el crede că toată lumea este la picioarele lui ", a spus Mazăre pentru Digisport.ro

"Eram la Mamaia, la plajă. Eram în apă cu un ski jet, iar primarul Radu Mazăre era să intre mine, făcea parasailing. L-am evitat. A început să mă insulte. I-am răspuns, iar când am ieşit din mare, doi oameni de securitate au venit şi au început să mă lovească. M-a frapat! Mi-au umflat ochiul şi am puncte de sutură. Am chemat poliţia, că nu suntem animale şi îmi voi chema şi avocatul, ca să fac plângere. Nu e normal aşa ceva, suntem într-o ţară europeană. Toată lumea mi-a spus că sunt oamenii primarului. Mi-au spus că degeaba chem poliţia, fiindcă nu vor face nimic. Îmi voi scoate certificat medical şi voi face plângere" a spus Hamza Younes


Cerem oficial demisia borfasului Radu Mazare din functia de primar al Constantei ! 

1 japkomentarii:

  1. Comentarii 0! Constanta asteapta pachetele de la primar...o sa ne ducem de suflet ...intre "pachetisti "si junele dezorientate cu iz de samba...pacat de acest oras!

    RăspundețiȘtergere

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com