21 octombrie 2010

Matusalem fotbalist, din cavou pe teren!Vezi scrisoarea jucătorului care la 51 de ani vrea să o elimine pe Dinamo din Cupă


By on 10/21/2010 01:24:00 p.m.


Cum fotbalul romanesc e in paragina, echipa nationala se afla pe locul 50 in lume sub Gabon si Albania,echipele de club sunt ciuca batailor in cupele europene,iar selectionerul acuza un popor intreg de "labilitate psihica",fotbalistii apar in tabloide cu sarpele la vedere,tara romaneasca naste talente nebanuite.Vasile "Meserie" Chirita un babalac de 51 de ani se autopropune la echipa nationala si la ALRO Slatina viitoarea adversara a lui Dinamo din Cupa Romaniei, spunand ca are potentialul ca in "viitor" sa ajunga chiar la Dinamo Bucuresti!

"Meserie" spune că în sezonul trecut a primit o ofertă pe bani mulţi de la FC Argeş, dar spre ghinionul lui nu a fost găsit acasă. "Întâmplător m-a văzut şi domnul Penescu Cornel, patronul lui FC Argeş, care anul trecut mi-a oferit un milion de euro ca să joc la FC Argeş, dar nu m-a găsit când m-a căutat ca să semnez contractul doar pe un singur campionat".

"Datorită vârstei mele de 51 ani eu mai pot rezista să joc în teren în orice meci chiar de naţională doar o repriză, a 2-a. Eu vă las şi Legitimaţia mea în plic pentru orice eventualitate, iar dumneavoastră mi-o puteţi lăsa la poartă, să mi-o pot lua oricând", le mai scrie Vasile Chiriţă celor de la Alro.

In scrisoarea trimisa la clubul ALRO Slatina ,Matusalem isi dezvaluie si abilitatile si se recomanda ca fiind un "mijlocas centru coordonator"!Il recomandam si nationalei lui Razvan Lucescu ca si asa are mari batai cu tricoul cu numarul 10."Meserie" se potriveste de minune postului de "playmaker" care ii lipseste cu prisosinta nu-i asa nationalei lui Razvan Lucescu!

0 japkomentarii:

Trimiteți un comentariu

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com