1 august 2010

Carnaval in Stefan cel Mare, apararea bolnava de scarlatache boala lui Manuel!


By on 8/01/2010 11:46:00 p.m.


Dinamo a ciuruit Sportul Studentesc cu 5-3 dar a avut emotii fiind la randul ei ciuruita de catre castorul Varga care le-a administrat peniciline si medicamente anti-scarpinat impreuna cu Tibi Balan care le-a varat o aspirina la golul de 3-2.In final printul Adrian Cristea a trimis o ghiulea in poarta studentilor virili si a inchis taraba la 5-3.Cainii au aratat un joc ofensiv bun si entuziasmant dar si multe slabiciuni in defensiva unde Scarlatache a avut boala lui Calache si a fost depasit in permanenta de catre Varga dar si Moti si Margaritescu alte doua necazuri de fotbalisti care nu mai dau randamentul pe care Ioan Andone si-l doreste.Pentru meciul de joi cu croatii de la Hajduk Split se anunta ploaie de goluri,descarcari electrice ,tuse seaca ,gauri in aparare ,curci in poarta si fundasi cu nume de boalã!

Ioan Andone : "E extraordinar pentru fani că am dat 5 goluri! Pe mine mă ingrijorează că am primit 3"
Dinu : "După ieşirea lui Moţi s-au făcut greşeli mari! Repriza secundă a fost ciudată"
Prunea : "Mi-aş dori şi la Split acelaşi rezultat!"
Borcea : "Mi-a fost frică, dar cînd a intrat «Prinţul» am zis că trebuie să facă o ghiduşie"

0 japkomentarii:

Trimiteți un comentariu

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com