9 august 2010

Patimile lui Satana


By on 8/09/2010 06:01:00 p.m.


Victor Piturca a tinut astazi o conferinta de presa unde a dezmintit cele spuse de latifundiarul din Pipera!

"Chiar stăteam azi şi mă gândeam de ce vrea să se despartă de mine. Zicea că "ce, l-am luat stăpân pe Piţurcă? Ce înseamnă asta?" Când a văzut că 25 000 de oameni ne aclamau pe mine şi pe Ienei, Gigi a zis "Ia uite, eu dau banii şi ăştia îl aclamă pe Piţi." Vă spun sigur că aşa a zis. Eu nu m-am certat cu Gigi. Dacă mă sună, îi voi cere garanţii de 3 ori mai mari, pentru că a zis că nu am caracter. Simţeam că dacă rămân, mă umileşte.", a declarat Piţurcă.

"Vali Argăseală nu poate fi preşedintele Stelei. Nu poate fi, să nu se supere pe mine, dar asta e. El poate fi un angajat, să execute anumite ordine, dar atât. Aşa stau lucurile, am vorbit şi cu Gigi care mi-a recunoscut şi el. În decurs de un an, speram să aducem cel puţin 5-6 milioane din marketing şi alte activităţi. Nea Imi mi-a spus că am procedat foarte bine. Dar el nu poate veni fără mine, nu are nicio garanţie", a spus Piţurcă.

"Vă spun eu de când s-a schimbat Gigi Becali. De când l-a adus pe Stoica (Mihai Stoica, n.r.). Atunci au inceput perversităţile, era injectat! Becali îl lăsa pe Stoica să vorbească urât despre mine! Dacă nu eram eu de acord, Stoica nu venea niciodata la Steaua! Stoica n-a facut mare lucru la Steaua, chiar dacă se laudă! Când eram eu la club, venea la 12-13, îi îmbârliga pe suporteri pe blog! Cam asta era activitatea lui! De atunci a început să se strice şi Becali. Şi de când au început să vină milioanele din Ligă. Plus că au şi început să-l iubească oamenii. Să ştiţi că la început el era iubit de oameni", a spus Piţurcă

"M-am întâlnit cu tot staff-ul, am analizat foarte bine şi m-am decis să mă despart de Steaua. Nu aveam contract, nu îi furam clubul lui Gigi. I-am dat telefon şi i-am zis "Gigi, te rog, din momentul ăsta găseşte-ţi un nou staff, pentru că nu mai putem colabora". Asta se întâmpla joi. El nu m-a luat în serios. Seara am mers acasă. Vineri dimineaţă i-am zis să îşi găsească antrenor pentru meciul cu Braşovul, pentru că noi plecăm. Mi-a zis că are nuntă, întâlnire cu Borcea, dar i-am zis să vină la stadion, pentru că e mult mai important. A venit, mi-a zis că "Piţi, mă laşi la greu." I-am spus să nu cumva să încerce ce a încercat cu ceilalţi antrenori, că pe mine nu mă poate umili. Începuse deja, ce urma să se întâmple peste o lună? I-am zis că vreau garanţie ce i-am cerut prima dată, adică un teren care costă 4 milioane de euro, plus un contract care stipula că în cazul în care vorbeşte, să plătească aceste daune. A fost ultimatumul meu, iar el mi-a zis că nu poate face asta şi ne-am dat mâna.", a spus Victor Piţurcă

0 japkomentarii:

Trimiteți un comentariu

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com