9 februarie 2011

Mache al stelei prins cu prohabu deschis pe internet!


By on 2/09/2011 01:54:00 p.m.


"Nu mă interesează pe mine ce s-a întâmplat. Să ridice mâna cine nu s-a masturbat. Eu am vorbit cu el. Prostia a fost că s-a lăsat filmat. El mi-a spus că eram vreo 5-6 băieţi în cameră şi că faceau caterincă. Era distrus şi mi-a zis să-l ajut. Nu m-am supărat pe el, aş fi ipocrit să mă supăr pe el. Iubita lui nu mai vrea să se logodească. Asta e urât şi i-am zis: "Bă băiatule, ţi-ai făcut-o mâna ta", a declarat Gigi Becali

0 japkomentarii:

Trimiteți un comentariu

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com