31 mai 2010

Prezentarea lui Mourinho la Real!


By on 5/31/2010 02:58:00 p.m.

"Îmi plac provocările! Atracţia mea pentru Madrid este o atracţie pentru istorie! Ştiu foarte bine frustrările madrilenilor din ultimii ani şi am venit aici pentru a câştiga. Frumos nu e să antrenezi la Madrid, ci să câştigi la Madrid. Cred că 4 ani sunt suficienţi pentru a câştiga şi a crea o echipă cu identitate. Am încredere în jucători. Cristiano Ronaldo este triumfător şi îmi plac jucătorii de acest gen!", a spus Mourinho.

Nu îmi place să vorbesc de jucători, pentru că dacă un antrenor de la Real vorbeşte de un jucător, preţul acestuia creşte cu 10 milioane! Va fi o vară liniştita în transferuri la Real Madrid, nu o să aveţi despre ce să scrieţi! Nu simt nicio presiune în plus pentru că mă aflu la Real Madrid", a mai spus Mourinho.

"Am jucat o finală de UEFA şi două de Champions League şi am marcat 8 goluri în finale. Când se repetă o minciună, pentru persoane inteligente va fi o minciună. Pentru restul va fi un adevăr. Asta pentru a nega ce spun ceilalţi, că am o tactică defensivă. Una e sa organizez bine jocul şi alta e un joc defensiv. Când o echipă e bine organizată, se apără foarte bine, dar are şi jucători în atac. E foarte important să ai capacitatea să înveţi în fiecare zi. Campionatul italian e unul foarte dificil şi eu acum sunt un antrenor mult mai bun datorită celor doi ani petrecuţi acolo. Sunt un om care munceşte si cere respect. Dacă îl voi avea, e foarte bine, dacă nu, îmi voi apăra echipa cu orice preţ", a afirmat "The Special One".

0 japkomentarii:

Trimiteți un comentariu

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com