23 aprilie 2010

Florin Prunea acuza fratii samsari Becali pentru dihonia de la Dinamo !


By on 4/23/2010 11:49:00 p.m.


"Nu e nimic întâmplător, ci se vede modul cum ne pregătim de o săptămână. Modul cum am gestionat aceasta situaţie... Nu e întâmplător absolut nimic. La Cluj nu a fost întâmplător ce s-a întâmplat. E prea mare diferenţa faţă de ce jucam noi... E un moment greu, trebuie să ne liniştim. Am făcut un joc slab, este cel mai slab meci din retur. Eu vreau să îmi cer scuze în faţa suporterilor. La noi s-au întâmplat lucruri incredibile, s-a rupt ceva. A fost o intervenţie din exterior clară, dovedită, care a dat viaţa clubului peste cap. Au fost momente penibile, provocate! Nu se poate să fie aşa mare diferenţă între ce jucăm noi şi ce jucăm acum
", a declarat Florin Prunea la Digi Sport

"Eu sunt convins că jucătorii regretă ce au păţit, am vorbit cu ei, a fost o intervenţie din exteriorul clubului. Nu mai trebuie să ascundem mizeria sub preş. Dinamo juca un fotbal de calitate, suporterii veniseră lângă echipă. Indepărtarea mea nu este cel mai important lucru. Cum îşi permit fraţii Becali să intervină în viaţa echipei? Este foarte simplu, a fost o chestiune provocată. O echipă care juca cu un stadion plin, o echipa care avea suporterii lângă ea, să ajungă în stadiul ăsta. Nu e normal", a mai spus Prunea

0 japkomentarii:

Trimiteți un comentariu

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com