13 noiembrie 2011

Şocant !!!! Gigi Becali a fost vazut cumparand o carte!!! Vezi ce explicatie a dat el ;


By on 11/13/2011 10:21:00 p.m.

Mai multe zvonuri au circulat duminica la amiaza pe la "gurile ziaristilor"  cum ca exista niste imagini detinute de un jurnalist  cu Gigi Becali cumparand o carte.

Contactat telefonic de te-japka.blogspot.com , Gigi Becali a confirmat zvonul : "Am jucat un poker cu Florin Costea si am constatat ca a disparut o carte de joc ,mai precis dama de trefla, am fost si am cumparat un pachet nou doar pentru cartea lipsa, restu le-am aruncat ca nu mai aveam nevoie de ele!"

0 japkomentarii:

Trimiteți un comentariu

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com