13 noiembrie 2011

Special! Citeste aici motivul pentru care Olaroiu a stat in loja alaturi de Becali!!!


By on 11/13/2011 10:35:00 p.m.

Sheikul Olaroiu, a fost vazut stand in loja alaturi de Gigi Becali la meciul Stelei contra subnutritei echipe Chiajna. Multe zvonuri au circulat prin presa internationala despre acest fapt, cum ca el ar urma sa preia echipa de la zero baratul Ilie Stan, ba ca ar vrea sa-l transfere pe Dodel prin Emirate etc. Prins pe picior gresit pe o strada laturalnica din capitala (Calea Victoriei), de catre echipa noastra, acesta nu si-a putut stapani emotiile si a izbucnit impulsiv: "Am mers la meciul acela si am stat langa patronul Stelei pentru simplul fapt ca, m-am trezit intr-o dimineata in palatul meu din Emirate, am mers pana in bucatarie sa verific cu ce este plin frigiderul si am constatat ca imi lipsea ceva. Ma sculasem cu o pofta nebuna de o urda si nu aveam; asa ca m-am decis sa zbor pana in Bucuresti sa cumpar niste branzeturi de la Becali!!! Eu am vrut sa ma reintorc in aceeasi zi dar el a insistat si m-a invitat si la meciul echipei. Branza n-am mai apucat sa o mananc pentru ca s-a stricat pe drum iar vamesii au confiscat-o."

0 japkomentarii:

Trimiteți un comentariu

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com