10 aprilie 2011

Steaua batuta de Astra dupa un joc de adormeau si cucuvelele!


By on 4/10/2011 11:25:00 p.m.


Cu ganduri mari de "shempions lig" ,analfabetul din Pipera s-a deplasat duminica seara la Ploiesti pentru a vedea o victorie care sa o mentina pe steaua macar la 9 puncte de locul 1!
Cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ,vanzatorul de branza,terenuri furate si omul care a introdus valiza in fotbalul romanesc,a mai ramas inca o data cu buza umflata dupa ce echipa pe care o conduce ca pe o jucarie primita de craciun Steaua a pierdut cu Astra!

Daca cu doar 1 ora inainte de meci invada emisiunile de sport strigand ca Timisoara va retrograda iar Steaua v-a spulbera Otelul in Ghencea cu 69-0 ,nici 2 ore mai tarziu ,analfabetul din Pipera si-a distrus propria echipa prin declaratii date la cald!

"Niste vagabonzi! Pe maidan cu ei!"

Becali : Burdujan, Dică, Onofraş, Ricardo, Bilaşco şi Marinescu - OUT din vară


"Antrenorul este principalul vinovat in situatia de fata pentru ca l-a scos pe Bicfalvi sa-l bage pe Dica. Idiot sunt si eu ca m-am luat dupa MM sa-l aduc pe Dica"


"Îmi fac duşmani pentru nişte vagabonzi care habar nu au! Să se ducă pe maidan! L-am băgat pe Dică care dormea la mijloc, am pierdut şi mijlocul terenului. Nicoliţă, Bicfalvi, Latovlevici şi Bonfim au jucat ceva pe acolo. Nu se poate, e deja prea umilitor! Oamenii au jucat fotbal. Asta nu e echipa mea! Echipa mea trebuie să fie de războinici! Asta e echipa lui Bucşaru, Urziceniul, nu e echipa mea! Sunt supărat şi asta e"

0 japkomentarii:

Trimiteți un comentariu

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com