30 martie 2011

Janos Szekely trimis de Becali in Ungaria!


By on 3/30/2011 12:23:00 p.m.

"La Steaua s-a întâmplat un lucru foarte grav, care nu s-a întâmplat niciodata de când sunt eu. Eu pot sa iau masuri doar pe cale civila, dar în privinta contractului nu am ce sa-i fac. Sa vedem ce modalitati avem, pentru ca Szekely nu mai are voie sa stea în grupul ala ca îmi distruge tot. Daca Iancu îl mai doreste, iau în calcul si sa îl dau la Timisoara. Eu nu accept în casa mea sa înjuri.

Niciodata în viata lui Szekely nu mai are viata la Steaua. Nu stiu de ce a înjurat Szekely, dar a înjurat urât de tot. Szekely era capo di tutti capi, era mafiot. Du-te ma acasa la tine, în Ungaria. Îl dau gratis, fara niciun ban, sa îl ia Iancu", a afirmat Becali.

0 japkomentarii:

Trimiteți un comentariu

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com