22 martie 2011

Tatăl blaturilor împlineste azi 75 de ani !


By on 3/22/2011 11:41:00 a.m.


Omul care a transformat blatul in fotbal in ceva obisnuit si etapa de etapa existent,Jean Padureanu,implineste azi 75 de ani.
Mizeriile facute in trecut par a fi disparut si Padureanu se ocupa azi doar de fotbal si a intrat in legalitate.Dar dupa cum el spune,a renuntat la blaturi pentru ca "Nu mai erau oameni de onoare".
El a mai afirmat ca era obligat sa "joace in hora" odata intrat pentru ca altfel "Dacă ieşeam din pluton, mă împuşcau duşmanii".
"Eu doar m-am încadrat în plutonul care mergea într-o direcţie"
a afirmat Lordul blaturilor despre lucrurile si faradelegile facute de el in trecut.

"Eu pot să vă spun doar că am respectat acel aşa-zis moment zero al fotbalului românesc. Acum nu se mai fac blaturi, sunt bani mulţi la mijloc. Nimeni nu-şi permite să cedeze vreun meci. Şi în plus, nu mai sunt oameni de onoare ca să faci un blat", a declarat Jean Pădureanu.

Ajuns la o varsta "Tutankamonica" ,Blatula Padureanu se mandreste cu faptul ca echipa condusa de el este singura alaturi de Dinamo,Steaua si Rapid care dupa 1990 nu a retrogradat niciodata din primul esalon.Se gandeste ca poate si datorita cooperativei,sistemul cu blaturi care ajuta echipele mici sa supravietuiasca dupa principiul "eu bat acasă, tu baţi la tine, fără egaluri nesatisfăcătoare".

Contele spune ca a primit diverse telefoane de felicitare,si e multumit stiind ca a facut "numai bine" : "Am avut rezultate bune de-a lungul timpului, ne-am comportat civilizat cu toată lumea, iar aceste lucruri nu se uită".

"Sper să mă ajute Dumnezeu să fiu sănătos, să îmi dea în continuare înţelepciune şi să mai trăiesc câţiva ani buni, să pot să mă mândresc în continuare cu această echipă. Eu n-am copii, pot spune că această echipă e copilul meu de suflet" a declarat Tatucul Blaturilor pentru mediafax

Cei mai multi dintre noi ne-am fi bucurat daca acest "vis urata" nu ar fi existat in fotbalul romanesc.Padureanu care impreuna cu mai multi colegi de breasla cum ar fi Gheorghe Stefan,Marius Stan sau Gheorghe Chivorchian,au "mimat" ani de zile zeci de meciuri trucate pentru a-si atinge scopurile.

0 japkomentarii:

Trimiteți un comentariu

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com